03. 11. 2013 - 12:27
Roger Federer i Tiger Woods vrijede kao tri Ronalda i Messija
907
Shares
Roger Federer i Tiger Woods vrijede kao tri Ronalda i Messija

FORBESOVA LISTA BRENDOVA

Roger Federer i Tiger Woods vrijede kao tri Ronalda i Messija

Jutarnji.hr
03. 11. 2013 - 12:27
0
Shares
Da Gareth Bale do kraja boravka u Madridu ne zabije više nijedan gol, Florentino Pérez svejedno će moći zaključiti da je njegovim transferom napravio posao snova. [anter]Top liste NAJVREDNIJI SPORTAŠI 1. Tiger Woods golf 46 milijuna eura 1. Roger Federer tenis 46 3. LeBron James košarka 27 4. Phil Mickelson golf 25 5. Mahendra Singh Dhoni kriket 21 6. Usain Bolt atletika 20 7. Kobe Bryant košarka 19 8. Cristiano Ronaldo nogomet 13 8. Lionel Messi nogomet 13 10. Sachin Tendulkar kriket 11 KLUBOVI 1. Real Madrid 450 2. New York Yankees 443 3. Manchester United 433 4. Barcelona 361 5. Dallas Cowboys 273 6. Boston Red Sox 237 7. Los Angeles Dodgers 225 8. New England Patriots 223 9. Bayern 203 10. Arsenal 162 TVRTKE 1. Nike 17,3 milijardi eura 2. ESPN 15,0 3. Adidas 7,1 4. Sky Sports 4,1 5. Under Armour 3,7 6. Reebok 1,1 7. YES Network 0,63 8. NESN 0,51 9. MLBAM 0,48 10. MSG 0,30 DOGAĐAJI 1. Super Bowl 464 milijuna eura 2. Ljetne OI 348 3. Fifa World Cup 160 4. NCAA Final Four 137 5. MLB World Series 135 6. Zimske OI 123 7. Liga prvaka 117 8. Daytona 500 98 9. Kentucky Derby 97 10. MLB All-Star 86 [/anter] Na novoj listi najvećih sportskih brendova, koju magazin Forbes objavljuje svake godine, Real Madrid je prvi put u povijesti postao marketinški najunosniji svjetski klub. Vrijednost je Realova brenda s prošlogodišnjih 255 skočila na 450 milijuna dolara, čime je kraljevska momčad pretekla New York Yankeese (443), Manchester United (433) i svog rivala Barcelonu (361). U Forbesu ističu da je Realov potencijal najviše podigao Baleov dolazak, jer njegov je dres na tržištu diljem svijeta postao daleko najtraženiji nogometni artikl, a pojačao je i zanimanje sponzora. United je na ovoj listi starosjedilac zbog velike komercijalne prisutnosti na Dalekom istoku, dok je Barçinih 45 milijuna dolara godišnje od Qatar Airwaysa bio najskuplji sponzorski ugovor za dres sklopljen ove godine. Od nogometnih je klubova u Top 10 završio i Bayern, čiju je globalnu prepoznatljivost pojačalo osvajanje Lige prvaka, a prihode mu osigurao novi 40 milijuna dolara godišnje vrijedan ugovor s Deutsche Telekomom. Listu klubova zaokružuje Arsenal, vlasnik najskuplje sezonske ulaznice (2000 funti) u Premier ligi. Tiger Woods i Roger Federer nisu se međusobno dogovorili o pobjedniku pa ove godine dijele prvo mjesto na ljestvici sportaša. Obojici je Forbes brend njihova imena i prezimena procijenio na 46 milijuna dolara, računajući pritom i zaradu od sportskih nagrada i sponzora. Oglašivači obožavaju Woodsa jer se za njegovih nastupa obično udvostručuje televizijska gledanost, a Federer će još godinama skupljati plodove svih svojih Grand Slamova i drugih uspjeha. U prvih 10 već uobičajeno stanuju dvojica NBA košarkaša, LeBron James i Kobe Bryant, dvije zvijezde kriketa te samo dva nogometaša, nije teško pogoditi koja. Ronaldu je vrijednost malo skočila zbog ugovora s Herbalifeom (pet milijuna dolara na godinu), a Messiju zbog reklamiranja - šampona. Head and Shoulders se pridružio brojnim sponzorima od kojih Argentinac zaradi oko 20 milijuna dolara na godinu. Super Bowl se već godinama ne spušta s vrha najunosnijih sportskih događaja, a slijede ga Ljetne olimpijske igre i Svjetsko prvenstvo u nogometu. I redoslijed je tvrtki ostao isti: listu predvode divovi Nike i Adidas, a između njih se ugurala sportska TV-mreža ESPN.
Učitaj još novosti